Thursday, November 19, 2015

Kuidas hakkama saada sügispimedusega...

Kui vaadata, mis hetkel toimub, siis on ainult pimedus, vihm ja sügis. Sellepärast ongi hea tagasi mõelda suvele, maale, lilledele, värvidele...meenutada, naeratada, unistada...

Olen vaikselt õppinud lilleilu hindama ja ise sellesse panustama. Ilmselt on see alguse saanud emalt ja maakoduga seotud aiamajandusest. Alati võiks veel ja veel lilli osta, istutada, ümber tõsta jne. Kahjuks on aga metssead, kes ühe tunniga suudavad mitme kuu istutamised ja ostmised ära nullida.

Külavahetee..

Mu emalt saadud pisik panna iga asja sisse lilli kasvama...

See oli mu isa idee...on jäänud jätkusuutlikuks.

Begooniad, mis peaks ka söödavad olema.

Elulõng. Mingil põhjusel kasvab suhteliselt halvasti viimastel suvedel aga imeilusad õied.



Floksid õitsevad just juuli lõpus/augusti alguses.

Eelmise suve vaimustus oli panna igale poole lillasid lillesid.
Iga aasta üritan päevalillesid kasvatada. See suvi sai isegi kuskil 2,5-meetrise. Mingil põhjusel avanevad õied aga suhteliselt hilissügisel...kui väljas oli näiteks +5C.

Viimase suve katsetus: hernetaolised imehea lõhnaga...mul oli terve peenar neid täis, 6 erinevaat tooni..kasvasid meeletult kiiresti meeletult kõrgeks.


Lemmikvärvi pelargoonid.

Pojengid, samuti suured lemmikud.

1 comment:

  1. Pojengid ja hernelilled on ka minu suured lemmikud! Mulle pole seda aianduspisikut veel sisse pugenud, aga teiste tehtut imetlen küll. Teie maakodu tundub olevat põnevate detailidega kaunistatud - tahaks lõpuks ikka sinna külla uudistama jõuda!

    ReplyDelete