Tuesday, November 10, 2015

Nädal Eestis

Lendame nüüd umbes kuu aega tagasi sügisvaheaega, mil saime nädalakese Eestis olla. Pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna, eks?

S. tutvus oma sugulastega. Siiani on teatud osa veel nägemata aga väike osa siiski sai selgemaks :) Mis teha kui mõnel on 7 tädi ja 3 onu...

Peagi tuli meil hea idee, et võiks siis juba kolmekesi minna spa-sse, jätaks suuremad poisid Tallinnasse. Puhkus missugune, ainult ühe lapsega!!
Valituks osutus Pärnus üks uuemaid Hedon Spa. Tegemist väga ilusa ja mõnusa kohaga. Väikeseks pettumuseks oli väike suplusosa. Võtsime järgmisel hommikul tasu eest Väikese Spa, mis andis kindlasti natuke väärtust juurde.
 Tuba igati mõnus ja avar. Lisaks imesuur rõdu.

Nautisime Pärnut ja saime imeilusa päikeseloojangu osaks. Vaikne ja ilus rand, lummavad värvid, soe sügis...jalutasime päris pikalt ja õhtul üritasime Supelsakstesse sööma minna. Parkisime magava S. käruga akna taha ja peale toidu tellimist ärkas ta loomulikult kohe üles. Mina olin järgnev tund aega suht stressis, sest kuidas sa oled väikese beebiga restoranis, kus paarid naudivad õhtut ja ruumi pole liialt. WC oli nii pisike, rääkimata sellest, et seal oleks mähkimisalus olnud. Saime siiski kuidagi söödud, beebi ühel käel ja kahvel teises.
Järgmine hommik jalutasime natuke ja läksime S. kõige vanema sugulase, vanavanaisaga, kohtuma. Käisime koos haual ja hiljem olime temal külas natuke aega.
Selle nädala jooksul jõudsime veel kogu perega käia Paldiskis rongiga.
Nimelt elab I. õde seal nüüd. Rongisõit läks väga hästi, kõigile meeldis ja mõnusad mugavad rongis ka need porgandid.
Poisid käisid Iga lennusadamas ja muidugi saime jälle teha remonti mitu päeva. Kiiresti läks see aeg! Nagu tavaliselt..
S. tutvus veel viimasel päeval oma Saksamaal elava täditütrega. Tüdrukud peavad ikka kokku hoidma!
Selline sügisvaheaeg meil!

1 comment:

1. Meil oli ka teid tore näha, eriti Mirdil - lausa päris tita, keda oma nunnutamisega lämmatada :) Aga selle restorani pärast ära küll põe, eriti nii väikese lapse mõttes. See on elu loomulik osa ja kui ise vähem stressad, on laps ka ju rahulikum. Vähemalt meil on see loogika toiminud ;)